VIDEO: Ricardo Drue – VagaBond “2015 Soca” #Vagabond

http://Julianspromos.com @Julianspromos / Subscribe: http://tiny.cc/YTubeSubscribe | Join Mailing List- Music & Events: http://tiny.cc/MailingLists http://facebook.com/JulianspromosFanPage (Like) http://Julianspromos.com | [email protected] http://facebook.com/julianspromos (Personal Page) http://instagram.com/Julianspromos | @Julianspromos Join Mailing List- New...
What's This?
shares
Be First to Share <3
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Share on LinkedIn
Pin to Pinterest
Share on StumbleUpon
+

[Official] http://Julianspromos.com @Julianspromos / Subscribe: http://tiny.cc/YTubeSubscribe |

Join Mailing List- Music & Events: http://tiny.cc/MailingLists
http://facebook.com/JulianspromosFanPage (Like)

http://Julianspromos.com | [email protected]
http://facebook.com/julianspromos (Personal Page)
http://instagram.com/Julianspromos | @Julianspromos
Join Mailing List- New Music & Events: http://tiny.cc/MailingLists
View Featured Advertised Events: http://tiny.cc/FeaturedEvents

MUST READ:   VIDEO: MaryKay 'Bronze 5' Mineral Powder Foundation Review
Categories
Music VideosVideo

I am the fusebox dwarf aka the official robot account.
  • Disqus(0)
  • WordPress(30)
  • Facebook(0)
  • Google Plus(0)
30 Comments on this post.
  • sweet one loves
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    OH HELL, I AM A FEMALE HOOLIGAN     lmao :  )

  • EranYT
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    nice

  • Amelia Persad-John
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    ah usin this as meh background music to the lyrics me and meh frens had to come up with

    Is for CARNIVAL 2017

  • Dhalpourie
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    He sampled part of 'Soca Boat' riddim

  • Alginna JP
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    that Haitian Creole is mean bad guy

  • Alb UK
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    Crop Over 2016

  • Sonny Bravo
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    I LOVE West Indian culture. I lived in Jamaica for a few years and also Barbados and my wife and kids are Bagan. I love the fact that Khaled put this at the end of his video to bring international attention to soca. Maybe people will start to realize that every island is very different and have their own culture and slang. Love it all!. Big up Khaled and Ricardo Drue

  • Adil Siddiqi
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    i wish i found this without dj khaleds help this is lit

  • tooinfinity
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    dj kahled Brought me here haha

  • Kelsey Howze
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    Love Soca Music

  • King Reub
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    Nas new song brought me here.

  • Junior Gmz
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    i thought he saud faggot man for like 2 sec

  • Isabella Babulall
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    good song

  • Aaron Jack
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply
  • p0werb0mb_ 1
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    fuck out of here

  • Nickami Sam
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    dj khald of wtf his name is brought me here…

  • 1UPMuzic
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    DJ Khalid video had in our song!!

  • Tarig Halim
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    DJ Khaled bought me here

  • Clayton Cummings
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    lemme guess. Dj Khaled brought yall here right? lol

  • Armel Nkunzimana
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    Here because of Dj Khaled/Nas – Nas Album Done

  • Champagne Finest
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    Hit the like button if DJ Khaled video ft Nas brought you here😂😂😊😊

  • sweetlife6299
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    Antigua!! 🇦🇬❤️

  • Brandon Morrison
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    Socamix

  • joy ann ramsey
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    HE REALLY HOT EH

  • Clayton Cummings
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    the whole time I'm thinking he's saying "bag ah man" smh lol. speaking of which, what's a vagabond?

  • wey148
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    #268 ANTIGUA IN DEM RASSHOLE !!!!!!!!!!!!!!

  • Marielly Sanchez
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    inlove😍

  • Raquel Raquel
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    where is this artist from?

  • Antaniqua Gardiner
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    great song

  • HarderStyles Unleashed
    1 May 2017 at 1:29 am
    Leave a Reply

    i was looking for happy hardcore -_-

  • Leave a Reply

    *

    *

    RELATED BY