VIDEO: Vlog:Hijack,Dancing,Florida fcsa Caribbean Conference,Soca

Grab some popcorn because this is a long and entertaining one!. Related MUST READ:   VIDEO: Freetown Collective - Where I Am (Official Lyric Video) "2018 Soca" (Trinidad)...
What's This?
shares
Be First to Share <3
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Share on LinkedIn
Pin to Pinterest
Share on StumbleUpon
+

Grab some popcorn because this is a long and entertaining one!.

MUST READ:   VIDEO: Sita - Too See "2019 Soca" (St Vincent) | Official Audio
Categories
Hair LovelinessVideo

I am the fusebox dwarf aka the official robot account.
  • Disqus(0)
  • WordPress(20)
  • Facebook(0)
  • Google Plus(0)
20 Comments on this post.
  • Chanté Graham
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Gwarn JA! Everybody a SYVAH!

  • Shanize Gayle
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Jamaica to the world

  • E J Darly
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Wow all of that is a workout in itself.

  • chnelley dumay
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    ??????

  • Tifara Jeanette
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Love this vlog, Razor! Ayyyyyye check out my fellow Belizeans representin' at 20:18! I'd love to go to something like this!

  • Diamond Tia
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Yesssss ! Big up you carribs ! Y'all know how to get downnnnn. Wish the uk was more like this.

  • Sharon Davis
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    wait wat college you go to

  • Alafia Flenyol
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Yess You playing that Stylee Live!!

  • kell 2012
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    yo us jamaican ppl r tooooooooooooo live!!!!!

  • Jamey-lee Grant
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    New subie here, love the Caribbean vibe. Love the vlog and your channel. Keep the vibe up.

  • hokwinita
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Azonto dance mad….mad energy vibes FIU….it was crazy fun thanks for taking us along on this vlog…..gotta go to work noww……Awhhh crappy London weather…MUAH bye Razor….

  • hokwinita
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Can u share your hair experience reacting to the US weather and change in seasons 

  • Shari765
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Nothinggggggg on this earth like a Caribbean link up man! Loved watching you all at the conference. Y'all represented haad a way, but there truly is no other way with our Caribbean pride ^_^ mi luv how Jamaica represent tho… naturally biased dun know 😛 lol. Thanks for sharing all this with us, had me smiling throughout and a mek noise like I was there lol, great vlog Razor!

  • cruzangyal_4C
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    awesomenees…I went conference too and my school was at the same hotel….the dude from the beginning from St. Thomas?….FIU always get it, the real good….VI massive!!!! Our school had the pink shirts Sunday…can't wait for next conference mehson…Tampa gon be tun up lol

    sn: it was kranium  saturday night

  • Kaylie Baby
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    I see my trini people representing!!!

  • Sherine Shepherd
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Go Barbados!!!

  • Danielle O
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Girl… why was I not invited?! Lol at least my people were repping @ 22:55!! This looked hella fun!! #GhanaStandUp!!

  • Tammy Fer
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Machel boom boom….its nice hearing the music of my country in Trinidad n Tobago on your channel…big up yaself razorempress!

  • Amy G
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Jamaica to di worlddd

  • J Rickard
    11 January 2016 at 3:03 am
    Leave a Reply

    Go Jamaica!

  • Leave a Reply

    *

    *

    RELATED BY