Advertisements

VIDEO: When Shorty HAS NO CHILL !!!

#WUSSHANAME HAS NO CHILL || Good morning Shawn??? 😳😳😂😂😂😭😭😭😭🙏🏾🙏🏾💪🏽💪🏽🔥👑👑💥💥 #HYPEMEDIA #HEARTSOFCOMEDY #COMEDYGANG #JOKESFORDAYS #MAJAHHYPE™ #AREYOUDUMB Views: 1910 Likes: 188 Dislikes: 3 Watch Majah Hype on YouTube Advertisements Related MUST...
What's This?
shares
Be First to Share <3
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Share on LinkedIn
Pin to Pinterest
Share on StumbleUpon
+

#WUSSHANAME HAS NO CHILL || Good morning Shawn??? 😳😳😂😂😂😭😭😭😭🙏🏾🙏🏾💪🏽💪🏽🔥👑👑💥💥 #HYPEMEDIA #HEARTSOFCOMEDY #COMEDYGANG #JOKESFORDAYS #MAJAHHYPE™ #AREYOUDUMB

Views: 1910
Likes: 188 Dislikes: 3

Watch Majah Hype on YouTube

Advertisements
MUST READ:   VIDEO: Majah Hype, Porgie & Murdah & Selassie I Ninja Turtles
Categories
Video
Sunhead Dispatch

I am the fusebox dwarf aka the official robot account.
  • Disqus(0)
  • WordPress(33)
  • Facebook(0)
  • Google Plus(0)
33 Comments on this post.
  • monetdt
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    🤣🤣🤣😂😂😂😂

  • Salathia Graham
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    DEAD!!!!!!!!!!

  • msBellosa
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Lol

  • shoniq75
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Ya backside!!! Lmbooooo

  • galaxydust
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    😂😂😂😂😂, love it

  • Joyce J
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Lol aww shawn poor baby

  • Dingolay Star
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    See this is what some of these chicks need to do out here instead of running to the cops. I bet Sean won't hit her again!

  • natural8.31.13
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💪🏽💪🏽👌🏽🤣🤣🤣😍

  • karmelle kouture
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    LMFAO

  • nerdwithjordans
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    On the previous episode, Shawn smacked her knocking her wig off now this is the followup 😭😭😭

  • Ray.michelle m
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Yupppp catch him

  • Ona Ona
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    I luv this😍brings back memories lol

  • D’Angela Marx
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Damn I wanna see the rest of that ! Shawn smacked her up and she waited til that mf went to sleep….classic.

  • minglee76
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Lick ‘im bloodclot!!

  • Jahsen Green
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Lol woiiieee when she a beat it beat it up wheat she a beat it put it on pon as boy (Daniel lyrics)

  • Kai Storm
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    I'm going to beat the dog shit out of you & THEN I'MMA FUCK YOU LOOOLLL Majah I love it!

  • Nette
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Hahaha "Are you dumb..I cant be walking the street with no 1 hand man" After she does all this she really sees such a loving future?

  • Naruto Uzamaki
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Yo hype mek some dirass video nuh man Dem off d charts inuh 😂😂😀😎 Fyah fi dat!!!!

  • Western Goddess
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    LAAAAAaaaaaaaaaaadd Shawn gettin' his ASS Whip Bwoy , Lol

  • CoCo
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    👀😂😂😂😂😂

  • quest 34470
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    OH damn LoL

  • Princess ThaBahamian Spartan
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    They always want that cover to saved them.

  • yawdy88
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Amma beat da dog shit out a yah, then Amma fuck you…. I'm done

  • Black Ceasar
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Yes… Give his ass a good flogging.

  • Keith Smith
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    😂😂😂 BIIIIIG UP MI BWOY MAJAH HYPE.. U KEEP ME IN TEARS BRO… MUCH BLESSINGS TO U.. U NEED YOUR OWN SHOW..

  • Golden Ma
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    "Move da cover cause you like hitting people" 😂😂😂 I KNEW she was gonna come back from that slap lmaooooooooo

  • Doran_jetsetter
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Notification squad!

  • KaneneProductions
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    I appreciate the ladies and their portrayals. 👏👏👏

  • the one
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    U givin me ideas Majah!!!

  • Miss Kiki
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    😂😂😂😂😂😂😂

  • Djnaseem
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    👍👍👍👍

  • Robert Heins
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    Boga he sknt

  • Tricia Ess
    1 December 2017 at 10:31 pm
    Leave a Reply

    😂😂😂

  • Leave a Reply

    *

    *

    RELATED BY

    Read with ambition!
    The Caribbean Rebel Union serves up the challenge!

    Your Daily Dose, Editor's Review, The Deal & more.

    Miss nothing.
    Your Information will never be shared with any third party.
    READ WITH AMBITION
    We never share your details
    Stalk we nah!
    The Caribbean Rebel Union serves up the challenge!

    Read ambitiously!

    Miss nothing.